Terapia bólów kręgosłupa

kregoslup_03

O

W SWOJEJ PONAD 10 LETNIEJ PRAKTYCE OPRACOWAŁEM SCHEMAT KOMPLEKSOWEGO LECZENIA BÓLÓW KRĘGOSŁUPA, KTÓRY GWARANTUJE 99% SKUTECZNOŚĆ W ZMNIEJSZENIU BĄDŹ CAŁKOWITYM WYELIMINOWANIU DOLEGLIWOŚCI BÓLOWYCH. SCHEMAT OPARTY NA NOWOCZESNYCH TECHNIKACH I APARATURZE MEDYCZNEJ DOBRANY INDYWIDUALNIE DO PACJENTA, KTÓRY LECZY BEZ OPERACJI!

NIE DAJ SIĘ OPEROWAĆ POZWÓL NAM WYLECZYĆ TWÓJ KRĘGOSŁUP!!!

Indywidualnie dobrana, kompleksowa terapia bólów kręgosłupa. Głównym celem terapii jest szybkie pokonanie dokuczliwego bólu oraz przywrócenie pacjentom mobilności i zdrowia. W skład terapii wchodzi trafna diagnoza oraz oddziaływanie mające na celu wyeliminowanie bólu oraz jego przyczyny. Stosujemy najnowocześniejsze i skuteczne metody postępowania nieinwazyjnego którymi dysponuje medycyna.Jesteśmy zespołem doświadczonych, dyplomowanych specjalistów, fizjoterapeutów i terapeutów. Zajmujemy się rehabilitacją zachowawczą i pooperacyjną w leczeniu schorzeń kręgosłupa oraz stawów obwodowych. Stosujemy najefektywniejsze i nowoczesne nieinwazyjne metody leczenia kręgosłupa oraz całego narządu ruchu w rozumieniu holistycznym, takie jak: terapia manualna, chiropraktyka, fizjoterapia, osteopatia, farmakoterapia, ortopedia. Bazując na wieloletnim doświadczeniu oferujemy skuteczną pomoc w leczeniu dolegliwości pochodzenia kręgosłupowego, ostrego i przewlekłego bólu, urazów sportowych czy różnych zaburzeń funkcjonalnych. Leczymy między innymi: dyskopatię, rwę kulszową, rwę ramienną, ból szyi i karku, mrowienie i drętwienie kończyn, ból kręgosłupa, ból pleców, mięśni, stawów, migreny i wiele innych dolegliwości całego narządu ruchu.Podczas pierwszej wizyty w gabinecie pacjent spotka się ze specjalistą, który przeprowadza wywiad, ocenia stan postawy, dokonuje diagnozy kręgosłupa (tj. bada ułożenie miednicy i kończyn dolnych, określa powiązane choroby wewnętrzne lub kieruje na badania takie jak RTG , MRI itp.) i po zidentyfikowaniu źródła problemów dobiera odpowiednią terapie.Po zakończeniu procesu diagnostycznego Pacjent dowiaduje się jakie jest źródło problemu, co będzie wchodziło w skład skutecznej terapii oraz jak długo będzie trwała; następnie podejmuje decyzje czy terapia ma zostać wykonana.

Wskazania:

Świadczenia medyczne wykonujemy tylko i wyłącznie prywatnie. Niektóre z zabiegów wykonywanych przez nasz gabinet takie jak terapie manualne metodami specjalnymi nie mieszczą się w ramach kontraktowania NFZ.

Gwarantujemy skuteczność naszych terapii. Opłaty pobieramy w 2 opcjach. Za zaproponowany proces leczenia –z góry, czyli za zabiegi; lub za efekty czyli po skończonym procesie leczenia za wyeliminowanie dolegliwości.

Na pierwszej konsultacji informujemy Pacjenta czy jesteśmy w stanie wyleczyć tą dolegliwość i jakimi metodami.

Cennik leczenia bólów kręogosłupa:

• konsultacja diagnostyczna 100zł
  • wizyta terapeutyczna 70-120zł