Informacje o placówce

placowka_03

Leczenie w placówce prowadzone jest w sposób kompleksowy. Dysponujemy profesjonalnym wyposażeniem zarówno w aparaturę medyczną jak i sprzęt do ćwiczeń a doświadczenie i kwalifikacje pozwalają nam go właściwie i skutecznie wykorzystać w pracy nad Twoim zdrowiem. Takie zaplecze pozwala na kompleksowe oddziaływanie w wielu jednostkach chorobowych. Do każdego pacjenta podchodzimy w sposób indywidualny, starannie dobierając postępowanie rehabilitacyjne. Sposób prowadzonej rehabilitacji jest nowoczesny i dobrany do potrzeb pacjenta. Rehabilitacje zaczynamy od spotkania diagnostycznego na którym przedstawię rozpoznanie, zakres postępowania, czas kuracji, oraz szanse na skuteczną rehabilitacje. Skuteczna rehabilitacja w różnych jednostkach chorobowych wymaga dłuższego bądź krótszego oddziaływania i dlatego cennik naszych usług został właściwie skonstruowany do potrzeb pacjentów co pozwala na doprowadzenie rehabilitacji do momentu uzyskania zadowalających wyników. Obiekt przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych.

Aby skorzystać z leczenia w naszej placówce nie wymagamy skierowania. Na pierwszej konsultacji ustalimy zakres postepowania i skierujemy do odpowiedniego specjalisty.

Pacjenci umówieni na pierwszą wizytę powinni zabrać całą dokumentacje medyczną czyli zdjęcia RTG, rezonanse, USG, itp.

Jesteśmy zespołem doświadczonych, dyplomowanych specjalistów, fizjoterapeutów, lekarzy, terapeutów i masażystów. Istniejemy w branży medycznej od ponad 10 lat. Posiadamy 3 lokalizacje gabinetów na  terenie Gdańska wyposażonych w najnowszy sprzęt fizjoterapeutyczny wysokiej jakości. Prowadzimy rehabilitację i  fizjoterapię  w takich działach jak: ortopedia, neurologia, rehabilitacja dzieci, sportowa, terapia bólów kręgosłupa i stawów, rehabilitacja domowa.